Beauty Kit-ul Marie Claire – peripeții și impresii.

M-a tentat de când am aflat de la Adina de el, doar că mereu m-am luat cu alte treburi pe la calculator și am tot uitat și am tot amânat să plasez comanda. Noroc cu Alina care m-a întrebat în ziua de Moș Nicolae dacă  mi-a plăcut beautykit-ul de la Marie Claire și dacă l-am comandat ori ba. Instant am intrat pe site și am făcut comanda. Acum mi-ar fi părut tare rău dacă mai întârziam puțin pentru că, din câte am înțeles eu, stocul s-a epuizat chiar în după-amiaza zilei de 6 decembrie.

beauty kit2

Deja luni dimineață nu se mai putea face comanda și apărea un popup arțăgos care anunța „stoc epuizat”. Am sunat la ei să mă asigur că am mai prins vreun kit. Mi-au spus că atâta timp cât am putut plasa comanda și am și număr, totul e ok. După o săptămână de văzut mereu status „în așteptare”, am sunat iar la ei. Mi-au spus același lucru și că trebuie să aștept cel puțin 10 zile, cum scrie la ei pe site. După 9 zile de la comandă, m-a sunat curierul. Când să scot minunăția din colet din ambalaj, mi-a căzut retina pe AWB.

colet cargus beauty kit

Coletul a fost trimis pe 9 decembrie, la 3 zile după comandă și au mai trecut încă 6 zile până a ajuns la mine. Șase zile prin curier?!?! Cred că și Poșta Română reușea să livreze mai devreme 😦 .

beauty kit 4

 

Beautykit-ul a costat 59 de lei, transport inclus. Prețul e foarte bun dacă ținem cont că doar crema de mâini și rimelul costă – împreună – peste 50 de lei. Cutia primită de mine conține, pe lângă o revistă Marie Claire:

  • un rimel de la Oriflame  – The ONE WonderLash, despre care am auzit numai cuvinte de laudă.
  • de la Joico –  un Tratament pentru păr Revitaluxe.
  • de la Deborah un blush Peach Rose, cu o pensulă aproape imposibil de scos fără rupere de unghii.
  • Clarins Mission Perfection Sérum.
  • Cremă de mâini cu unt de shea de la L’Occitane en Provence – a fost prima pe care am încercat-o imediat ce am deschis coletul și e incredibil de faină!
  • de la Essence  – All about bronze, o paletă interesantă de nude-uri.
  • mostră de parfum Carolina Herrera 212 VIP ROSÉ
  • mostre cremă Anti-Aging Magnificence de la Lierac
  • mostre cremă Anti-Aging de la Skincode Exclusive
  • Revlon – Colorburst Matte Balm. Pe el l-am lăsat la urmă pentru că tare am fost curioasă să-l încerc.REVLON2Este cel mai pigmentat balsam de buze pe care l-am încercat vreodată. Cred că nu sunt multe rujuri atât de intense ca și culoare.  Se întinde foarte ușor pe buze și datorită texturii și datorită formei de creion, care face produsul ușor de aplicat. Mi s-a părut că are ușoare urme de mentol.REVLON MAT BALM

Unapologetic 210 e balsamul Revlon primit de mine. Este o nuanță…electrică, îndrăzneață, pe care nu mă văd purtând-o decât după măcar o săptămână de bronz intens. Nu-s expertă în tendințele de makeup, dar nu mi se pare o culoare foarte…hibernală. Și față de rozul cuarț propus de Pantone drept trendul  anului viitor, Unapologetic e la polul opus :). Nu  e o culoare care să se potrivească oricui, dar cui i se va potrivi….ehehe…va fi senzație! ^^

REVLON3

Ca fapt divers: pe site la Marie Claire comanda mea e în continuare „în așteptare”. Voi ați comandat kitul? V-a ajuns?

 

Lasă un răspuns

