My week #6.

O super săptămână s-a încheiat, iar cea care începe se anunță la fel de interesantă.

Pe blog v-am arătat cum obișnuiam să mă răsfăț, cu băi prelungite și parfumate. Acum îs dușuri scurte, e drept, dar la fel de parfumate. Plus, răsfățul poate veni și din alte părți: o carte bună, un ceai aromat, o ciocolată caldă sau, de ce nu, o prăjitură. Ori poate un tratament pentru păr, râvnit și primit ca premiu :). 

ceai_lady_grey

Un alt mod de a mă relaxa e să am grijă de florile mele dragi. Crăciunițele -cele două specii pe care le am – simt deja că se apropie sărbătorile și au început să înflorească.

craciunita1 craciunita2

Tot săptămâna asta mi-am luat inima în dinți și am dat prima comandă pe iherb, comandă care, în 48 de ore era deja în drum spre mine. Din păcate, varianta de transport aleasă nu are tracking number, așa că nu prea știu pe unde sunt acum produsele mele, însă sper că vor ajunge înainte de Crăciun.

Operațiunea Bradul a  fost încheiată cu succes și, de fiecare dată când trec pe lângă el, sau când îi văd steluțele aprinse, mi se schimbă starea de spirit. Perioada asta a anului chiar e una magică.

brad2 brad1

Speranța e că spațiul de sub brăduț nu va rămâne un vid ^^. Ca să fiu cinstită, Moșul a trimis deja înaintași. Chiar duminică seară am primit o ojă su-per-bă ca nuanță și un fluid de curățare de la Balea. Cred că Moșul ăsta e mare pișicher și are spiriduși peste tot. Altfel nu-mi explică cum a știut am stat săptămâna asta vreo 10 minute să mă decid dacă îmi iau fluidul de curățarea cu ulei de la Balea sau spuma de curățare cu cașmir. Am plecat de la DM (și) cu spuma cu cașmir în coș, dar am promis că mă întorc și după celelălat produs ^^.

mosul1

Ce-i drept, și eu i-am dat o mână de ajutor Moșului și am împachetat cu drag cadoul pentru Secret Santa de la întâlnirea Bloggerițelor din Bacău, ediția a patra. Adunarea e  programată pentru săptămâna viitoare, la Antique Cafe, un loc pe care l-am verificat deja la o prăjitură și o cafea cu zâmbet.

prajitura_antique cafeacuzambet

Voi ce planuri aveți pentru săptămâna asta?

Un gând despre &8222;My week #6.&8221;

Lasă un răspuns

