Prima mea comandă pe iHerb.

Pam-pam-pam! Trebuia să vină şi momentul ăsta, că prea am auzit lucruri faine despre cei de la iHerb. Ştiu de ceva vreme că la ei se găsesc pensule Real Techniques mult mai ieftine decât în magazinele sau pe siteurile din România. Ca să nu mai zic de ofertele foarte faine pentru aceste pensule sau pentru cele de la Eco Tools, un alt brand destul de lăudat în blogosferă.

Ideea e că au foarte multe produse de ingrijire, de beauty, de makeup, de igienă, produse pentru bebeluşi şi chiar şi alimente.

iherbinc

Recunosc că până acum mi-a fost teamă să plasez vreo comandă pentru că am citit zeci de poveşti cu pierderi de colete, livrări foarte târzii, transport internaţional foarte scump, bani plătiţi în plus pentru Vamă şi TVA pentru că soseau comenzile la Poşta Vamală. Acum am plătit vreo 16 lei pentru transport (mai puţin decât la unii curieri de la noi) şi înţeleg că produsele le voi primi la oficiul poştal din cartier, iar comanda dată e destul de mică astfel încât să nu am regrete dacă se pierde :). Şi am avut noroc şi de o reduecre de 5 dolari că era prima comandă. Reducere de care încă beneficiaţi dacă vă hotărâţi să vă faceţi vreo comandă ceva. Dacă aveţi comandă mai mare de 20 de dolari, luaţi şi discount-ul de prima comandă şi nici nu plătiţi transport. Dacă respectiva comandă e mai mare de 60 de dolari, aveţi şi ăştia 5 dolari în minus, şi transport mocca, şi 10% reducere.

Ce mi-am luat eu? Mi-am luat nişte mostre de ceaiuri organice de la St Dalfour, care au costat vreo 40 de bani (!) fiind în promoţie, o cremă cu unt de cacao Queen Helene pe care intenţionez să o folosesc în zilele geroase de iarnă şi care a costat mai puţin de 5 lei.

ceaistdalfour

queenbeecocoa

 

Am mai adăugat o cremă de corp organică Giovanni Hydrate Body Lotion Grapefruit Skyvarianta de 60 de ml pentru a o testa şi  Alba Botanica Natural Very Emollient Cream Shave,  cu aromă de Mango şi Vanilie. Este o cremă pentru bărbierit, transparentă şi fără săpun, care va ajunge la soţ^^.

giovani

ALB-00355-1

De dimineaţă, comanda avea ca status „ready to pick„, iar livrarea apare ca fiind programată între 16 Decembrie şi 13 Ianuarie. Nu-mi fac mari iluzii pentru că îs conştientă că, vorba prietenei mele Adina, „bă , da’ fix în cea mai aglomerată perioadă a  anului ţi-ai găsit şi tu” 🙂 .

Acum lucrez la un wish list la ei, pentru că sunt foarte multe produse pe care le-aş vrea, multe dintre ele pe pagina de Soldări, cu nişte preţuri mult mai mici decât le-aş găsi în România.

Voi îmi recomandaţi ceva anume de la ei? Aţi avut probleme cu comenzile? Aţi fost mulţumite/mulţumiţi?

3 gânduri despre &8222;Prima mea comandă pe iHerb.&8221;

  1. adinaseptembriejoi 14 Decembrie 2015 / 10:27

    Stii, eu sunt lupul moralist, ca am in cos si plasez diseara comanda de peste 300 lei. Mie imi trebuie pastile, prietenele mele vor pensulele la oferta, asa ca ne-am consultat si am stabilit sa dam. Ma astept sa vina in ianuarie, dar cred ca vine! Succes si tie cu a ta!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

