My week #5

Aho, aho, copii și….ăăă, cred că e cam devreme pentru asta, nu? 🙂 Adevărul e că pregătirile pentru sărbătorile de iarnă au fost cele care și-au pus amprenta asupra ultimei săptămâni. Ce e drept, a  fost o săptămână cu multă relaxare, pentru că a început nu cu o zi liberă, ci cu două ^^.

Nu am ratat parada de 1 Decembrie, și am profitat de vremea frumoasă pentru o cafea cu domnul soț.

IMG_0082

Deși e cam cald și nici urmă de fulgi de zăpadă, spiritul sărbătorilor de iarnă își face simțită prezenta. În supermarketuri e plin de globuri, jucării, dulciuri, ornamente și decoruri  de iarnă. În plus, orașul a fost decorat cu luminițe, iar în centrul orașului au aprins bradul, chiar în Ajun de Moș Nicolae.

oraslumini

Și că veni vorba de Moșul, ați găsit ceva în ghetuțe? Eu i-am pus luminițe în geam, iar el mi-a lăsat în cizmulițe dulciuri și portocale.

clopotel

nicolae2

În fiecare an, de Moș Nicolae, facem și bradul. Mulți prieteni ne zic că ne grăbim, că bradul se face în Ajun de Crăciun. Adevărul e că îmi plac atât de tare globurile, și luminile, și steluțele, și clopoțeii și beteala, încât mi se pare prea puțin să mă bucur de brad numai pentru câteva zile, de la Crăciun la Sfântul Vasile. De asta, am umplut casa cu sclipici, beteală, globuri și am început operațiunea „Bradul”.

globuri1

globuri2

Știu că pe partea de Beauty am scris mai puțin. A fost o săptămână plină de…cumpărături pe care aș vrea să le împărtățesc cu voi, însă, deocamdată nu postez nimic până nu mă decid care din produsele achiziționate proaspăt vor fi puse în cutiuța de Secret Santa pentru a patra întâlnire a bloggerițelor din Bacău. 🙂

Pot să vă spun că mi-am schimbat nu doar demachiantul, ci și crema de față. Încerc, la recomandare Alinei, o Bioderma Hydrabio Legere. E cam devreme să mă pronunț, dar am mari speranțe că voi scăpa de usturimea feței, de petele roșii și de zonele uscate, care să văd horror de sub fondul de ten. 😦 Și tot cu ajutorul Alinei mi-am reîmprospătat colecția de lacuri de unghii. Vă arăt o nunață pe care mi-am dorit-o tare-tare și am fost lucky enough să mai fie pe stoc de Black Friday.

Sursa: http://beautylovelemiefollie.blogspot.it/

Și pentru că a fost o săptămână care a început într-o notă de relaxare, nu se putea încheia altfel, mai ales că la tura de shopping mi-am refăcut și provizia de ceaiuri, care mai de care mai aromate și mai îmbietoare.

ceai2

Voi ați început pregătirile pentru sărbători?

Lasă un răspuns

