November review and December preview.

Contrar așteptărilor, noiembrie a fost o lună incredibil de caldă, de colorată și de… calmă, o lună în care am reușit să mă țin de programul impus pentru scris pe blog, în care am legat noi prietenii, în care am făcut noi achiziții. A fost o lună în care am început să încerc tot mai multe produse. Unele mi-au plăcut, altele m-au dezamăgit, însă de la fiecare am rămas cu ceva. Am învățat să citesc mai bine etichetele, să îmi cunosc mai bine tenul, tipologia ochilor, să aleg cu grijă site-urile de pe care cumpăr. De asemenea, a fost luna cu Swimathon, o activitate care reunește oameni extraordinari din comunitate, oameni dispuși să înoate, să susține și să doneze pentru o cauză, un proiect, un vis.

swimathon

Revenind la beauty, dintre produsele folosite în noiembrie, cei de la Ziaja m-au cucerit iremediabil cu gelul lor de duș cu unt de portocale, dar și cu altele, gen șamponul cu lapte de capră. Din păcate, o parte dintre produsele lor au parabeni, așa că a trebuit să amân folosirea lor până după venirea pe lume a lui Bebex. Știu, știu, o să spuneți că sunt paranoică, însă… când hormonii îs pe val, nu poți să nu te duci spre drobul de sare.

ziajascrisoare

Noiembrie a fost o lună în care m-am văzut cu Adina și Alina, și cred că, vorba Adinei, am putea să ne facem sediu de BeautyBlogging la Business Time ^^. Plus, dacă la țigări am renunțat, cafeaua rămâne încă plăcerea mea vinovată, pe care o țin din scurt, cu maxim o ceașcă pe zi, de cele mai multe ori cu lapte. În schimb, ciocolata caldă, cremoasă, cu arome „exotice”, gen piper, ardei iute etc  …ohhh, niciodată nu există prea multă ciocolată caldă 🙂

cafeacufetele

IMG_0029 (2)

În ultima perioadă am început să citesc mai multe siteuri de beauty, și din România și din afara granițelor. Este frustrant să vezi câte produse sunt lansate cu mult înainte ca măcar zvonul despre ele să ajungă în .ro, câte oferte, ce seturi, ce evenimente! 😦 În aceste condiții, fetele din România care scriu pe nișa asta, merită o bilă albă.

IMG_0009 (2)

Decembrie va fi, anticipez eu, o lună aglomerată, cu și mai multă culoare, cu și mai multe tentații în magazine, dar și cu mai multe virusuri, așa că, pe lista cu „de făcut” se află freshurile de citrice, ceaiurile cu lămâie, fulare și mănuși.

orangefresh

Am câteva produse programate la review pentru ultima luna a anului, unele în varianta „single”, altele în varianta ” la duel”, unele mai noi pe piață, altele mai vechi.

crema_gerovital

nivealatestare

demachiere4

De asemenea, decembrie e luna în care voi începe un fel de curs autodidact de Makeup 101, neapărat cu tricks and tips.creionmisscopeyecat3

Și, tot în decembrie, #BloggeriteBacau se întrunesc pentru a patra oară. Abia aștept să mă revăd cu ele, să stăm la un pahar de vorbă și o cană de ceai fierbinte. Blogmeetingul e programat pentru 19 decembrie, iar până acum, majoritatea fetelor au confirmat participarea. Nu dau mult din casă, doar vă zic că Secret Santa is coming to town 🙂 .

Și dacă tot vorbim de cadouri, abia aștept să îmi aliniez ghetuțele, cizmele, șlapii și șoșonii pe la ușă și pe sub brad. În familia mea, Moș Nicolae e cel care aduce dulciuri, iar Moș Crăciun e cel cu cadourile ….mai consistente.

La voi cum e? Le-ați scris Moșilor?

2 gânduri despre &8222;November review and December preview.&8221;

  1. adinaseptembriejoi 2 Decembrie 2015 / 7:03

    Trebuie sa reluam traditia iesirilor de weekend, desi la cum imi stiu luna decembrie, greu o sa-mi iasa. Sper sa marchez intalnirea #BloggeriteBacau, m-am bucurat sa fiu alaturi de tine in noiembrie si ca ti-a facut placere compania mea si a Alinei. Te imbratisez cu drag si-ti doresc multa ciocolata calda pentru suflet!

    Apreciat de 1 persoană

    • glamourkay 2 Decembrie 2015 / 10:03

      Musai trebuie să ne ţinem de acest bun obicei :))) Te îmbrăţişez, draga mea, şi aştept să citesc cu drag, dimineaţă de dimineaţă!

      Apreciază

Lasă un răspuns

