Ce facem cu ojele vechi?

Le resuscităm. Așa mi-a zis o amică dragă când i-am povestit de intențiile mele de a afce curat prin cutia cu minuni. Din păcate, unele dintre ele au fost imposibil de reabilitat, fiind îngroșate până la uscare, o parte din cauză că nu au fost închise bine, altele din cauză…de vechime.

gabrini3

 

Una dintre ojele „bătrâne” – nici nu mai țin minte când, de unde și în ce împrejurări am cumpărat-o –  e un gri-mov cremos de la Gabrini. Nu-i unul dintre „brandurile” pe care le prefer pentru unghii, dar culoarea îmi place foarte tare. Nu a părut uscată, nu avea cocolașe prin ea, se aplica ok, așa că am decis să o folosesc.

Gabrini NOTD Oja

Din avion, ignorând cuticulele mele extrem de uscate (pe care le-am văzut când am editat fotografia), pare că e ok. De aproape, însă, se observă niste bule-mini cocoloașe ciudate.

gabrini1

Nu-mi fac griji că îmi va ataca în vreun fel unghia, mai ales că am folosit și o bază bună de la Pupa, dar estetic….mă deranjează. Am găsit drept soluție de avarie să pun ceva culori pe unghii, ca să îmi ia ochii de la bulele respective. Și ce culori ar fi mai potrivite azi, de 1 Decembrie, decât tricolorul?^^

gabrini12 gabrini11
gabrini9Îmi e clar că locul unei oje vechi e la coș, nu pe unghii. În ciuda culorii care îmi place foarte mult, oja aceasta va lua același drum ca verișoarele ei care se uscaseră.

Lasă un răspuns

