It’s Judy time review

Am cumpărat-o la un blogsale și de atunci e unica pe care o folosesc pentru machiajul de zi. Vorbesc de paleta  BH Cosmetics It’s Judy Time. Nuanțele mate sunt cele care m-au făcut să o cumpăr, eu una nefiind mare amatoare de sclipici și sidef.

paletabhjudytime

paletabh2

Deci, recunosc că cele 4 nuanțe (de la stânga la dreapta: prima, a doua, a patra și a cincea de pe rândul de sus) sunt cele mai „chinuite”, folosindu-le zilnic pentru iluminare pe arcadă, culori de tranzit la blending și chiar culori de blenduire. Mai sunt alte patru culori satinate și alte patru sidefate.

makeuplesson1

Toate sunt foarte pigmentate, ușor de amestecat (blenduit) și nu se împrăștie sub ochi la aplicare, așa cum mi se întâmplă, de exemplu, cu paleta Smoked de la Urban Decay. Au rezistat pe ochi foarte bine, timp de 10-12 ore atunci când am aplicat un primer bun – Too Faced Shadow Insurance. Când am folosit un corector pe post de primer, rezistența n-a mai fost chiar așa de bună, după cum se poate vedea mai jos. Culorile nu mai erau atât de intense și chiar am impresia că voiau să o ia la vale :).

IMG_7561

E o lecție pe care am învățat-o. Și nu e singura. Uitându-mă la fotografii mi-am dat seama că nu e chiar ușor să pozezi un look, aplicarea tușului nu-i chiar floare la ureche și, mai ales, dacă un look arată bine „din avion”, camera foto sigur are niște mega surpize pentru tine. Vă povestesc despre asta data viitoare. Până atunci, însă, să ne întoarcem la swatch-ul nostru. Fotografiile sunt făcute fără primer aplicat, cu și fără blitz.

primele4bhblit

primele4bh

urmatoarele4bhnoblitz

urmatoarelepatrubhblit

ultimele4bhnoblitzultimele4bhblitz

Nuanțele mi se par atât de bine alese, încât se pot crea și machiaje de zi,  și de seară, și chiar de club, indiferent de anotimp.

Nu am găsit nicăieri mențiuni despre teste oftalmologice făcute de producător, însă pot să vă spun că nu mi-au iritat ochii, deși sunt o sensibilă purtătoare de lentile de contact. În schimb am văyut că nu testează pe animale, așa că yey! bilă albă 🙂

Pe siteul celor de la BH Cosmetics e 20 de dolari, însă e…sold out!

Un gând despre &8222;It’s Judy time review&8221;

Lasă un răspuns

