Vichy Idealia – păreri după o săptămână de testare.

Am primit săptămânile trecute un plic de la Vichy România, cu patru mostre din gama Idealia. Le-am cerut eu spre testare, pe siteul lor, pentru că sunt în căutarea unei creme cu care să se împace tenul meu mixt (gras și uscat), bombardat de progesteron și estrogen. Din păcate, nu-s sigură că produsele astea sunt ceea ce căutam eu.

Mă așteptam ca Vichy să încline mai mult spre dermato-cosmetice, să elimine parfumul, alcoolul și coloranții din produsele lor. În afară sunt la categoria „drug store”. La noi au prețuri cam mari pentru „drogherie”: peste 100- 140 de lei. Sunt totuși produse, peste medie și, dacă aveți ocazia să primiți mostre înainte și vi se potrivesc, atunci ar putea fi o achiziție bună. Din păcate, eu nu vă pot  recomanda asta pentru că, trecând dincolo de experiența mea, Vichy a devenit o mare dezamăgire: testează pe animale.

vichy1

Le-am dat trei bile albe din prima: mostrele erau fără parabeni, hipolaergenice, pentru ten sensibil,  normal spre mixt și au trimis inclusiv un gel/cremă pentru noapte. El a și fost primul testat. Și prima dezamăgire. Mă așteptam să fie…gel, că așa scrie pe mostră  – „Recovery Night gel-balm”, adică să fie transparent și să se absorabă foarte repede în piele. Consistența e de cremă, alb-rozalie și un parfum foarte drăguț.

vichytest1

Din păcate, în 30 de secunde, fața a cam început să se înroșească și să…ardă. Nu peste tot, ci doar în zonele pe care le știam deja ca fiind sensibile: părți din obraji, nas, în jurul gurii, bărbie 😦 Recunosc că în prima seară am îndepărtat repede gelul cu niște apă micelară, în a doua am așteptat cam vreo oră. Petele roșii se mai estompaseră, dar senzația de arsură, nu. Să fie din cauza alcohol denat-ului din compoziție?

vichytest3

Pe piele aveam o peliculă …nu știum să-i zic, că „uleioasă” sau „cerată”  ar fi apropiat, dar  nu ar fi just. Cred că o bună comparație ar fi cea cu senzația pe care o ai când întinzi pe degete primerele de față, ce se pun cam cât un bob de mazăre.

Aceeași problemă am avut- și cu Idealia Smoothing and illuminating cream 😦 și chiar nu înțeleg de ce, mai ales că ei spun că produsul e pentru piele sensibilă și ape apă termală Vichy (produs care mie mi s-a părut excelent în ultimele două veri).

vichycafea

Idealia Skin Idealizer Serum e menit să lupte contra efectelor pe care lipsa somnului, hidratarea insuficientă, lipsa exercițiului, alimentația pe fugă etc etc le au asupra tenului. E ca și cum i/ai da pielii tale o cană de cafea și ai ajuta/o să fie fresh, luminoasă și gata de înfruntat orașul într-o nouă zi.

Nu pot să zic că după fiecare aplicare, efectul era wow, ca după un BB Cream sau un CC Cream bun spre foarte bun. Dar nici nu cred că e o cremă de lepădat. Există un efect de iluminare, subtil, iar pielea mea nu a mai reacționat aiurea. Ce-i drept, am aplicat peste ea fie CC Cream, fie fond de ten, pentru că trebuia să plec de acasă. E o bună bază de machiaj, dar nu cred că face față, la hidratare, pentru eprioadele acelea cu temepraturi negative, când pielea chiar suferă.

Pentru crema contur de ochi recunosc că nu pot să spun nici wow și bau! Nu-mi dau seama dacă a avut vreun efect, dacă ridurile fine sunt mai fine și mai puțin vizibile, cearcănele or fi dispărut? Cred că cinci aplicări, cât am reușit eu să storc din cei 1,5 ml, îs cam puține pentru a vedea efectele.

vichytestere

Concluzia? Dacă nu aveți o problemă cu produsele parfumate pe ten sau cu acele companii care testează pe animale, cereți mostre înainte. S-ar putea să nu vi se potrivească sau s-ar putea să fie o adevărată comoară.

Lasă un răspuns

