Swatch: Rimmel – Chic in Chelsea.

Cum nuanțele „de pământ” sunt în trend sezonul acesta,  Rimmel London 60 Seconds – Chic in Chelsea nu are cum să fie altfel decât o alegere minunată pentru o manichiură de toamnă târzie. E un bej închis, fără nicio urmă de sidef, cremoasă, care, pentru perfecțiune, cere aplicare în două straturi.

IMG_6773 (2)
Foto credit: Adina de la http://www.justanangel.net/
chic_in_chelsea
sursa foto: http://uk.rimmellondon.com/

Pensula Xpress Flat Brush – foarte lată, ar trebui să facă aplicarea ușoară, însă …e discutabil. Mie una mi se pare prea lată și cu risc crescut de aplicare în dungi și valuri atunci când e vorba de nuanțe cremoase. Pentru sidefuri, unde precizia nu trebuie să fie musai la cote înalte, pensula e perfectă.

Chic in Chelsea
Chic in Chelsea în lumină caldă, artificială.

În ciuda numelui, nu se usucă în 60 de secunde nici primul strat, d-apoi când aplici două. Totuși, nici nu trebuie să aștepți ore în șir. Cam in 20-30 de minute poți fi sigură că nu vei strica nimic dacă te apuci să te îmbraci, să te închei la nasturi sau dacă te apuci de treburi administrativo-gospodărești.

IMG_6778 (2)
Foto credit: Adina de la http://www.justanangel.net/

Eu una recunosc că la 10 minute după ce am aplicat oja, am adormit buștean. Mie mi se părea că arată bine și dimineață. Abia când am văzut pozele făcute cu ajutorul Alinei (mulțumesc, Pretty) am realizat că o cam dădusem de gard. Deci, note to self: manichiura se face cu măcar 30 de minute înainte de împărțirea pijamalelor.

E a treia zi de la aplicare și încă nu s-a „ciobit” la vârfuri. Mă aștept să mai reziste pe unghii măcar două zile.  Maximul pentru un lac de unghii de la Rimmel a fost de 4-5 zile, ceea ce, pentru o persoană care scrie mult la calculator și trebăluiește prin casă, e foarte bine.

Pentru 6-6,50 lei cât costă o ojă de acest gen la Rimmel London, eu zic că e în mod clar în categoria „to buy” și dacă e greu să alegi o anumită culoare sau nuanță, la prețul ăsta, poți face mai mult decât o singură achiziție.

Un gând despre &8222;Swatch: Rimmel – Chic in Chelsea.&8221;

Lasă un răspuns

