My Week #3.

A început cu stângul. Am reparat două ore și jumătate, două lucruri care… nu erau stricate. Da, pare greu de crezut, însă luni seară am rămas fără internet și cu mașina de spălat pe avarii. Am scos routerul, am pus routerul, l-am restartat din buton. De vreo 7 ori. Am sunat la RDS-RCS. De vreo 17 de ori. În final, după un apel ce depășise deja 15 minute, mi-a răspuns o dududie care m-a asigurat că se vor ocupa. Între timp, a trebuit să ne ocupăm și de mașina de spălat, care funcționa maxim 45 de secunde și apoi intra pe avarii. Nu trăgea apă, nu scoatea apă. După cele două ore și jumătate de stat în genunchi, pus furtune, scos furtune, desfundat ce nu era infundat, când am decis cu domnul soț că asta e, mergem să ne cumpărăm o mașină de spălat nouă, becul a luminat mai cu putere, ledul de routerul de internet s-a aprins miraculos, și butonul de avarii de la mașina de spălat nu mai clipea roșu. Era verde, verde. Nu cred că vreți să știți ce gânduri și cuvinte am avut față de E.On Moldova și tensiunea lor din rețea :(.

Și tot din partea negativă a săptămânii e și faptul că nu înțelegeam de ce nu mai apare postarea programată pentru vineri. Am crezut că n-am setat bine ceasul în WordPress și am așteptat…și am așteptat…și degeaba. Vineri seară mi-am dat seama că am fost căscălaucă și am programat materialul pentru 20 decembrie. E bun și atunci, se potrivește, deci nu i-am mai schimbat programarea ^^.

Primul lucru pozitiv a apărut marți, când am găsit în cutia poștală un plic de la Vichy. Uitasem complet că m-am înscris pe pagina lor de FB să-mi trimită să spre testare produsele lor.

vichy1

Deși m-am pregătit intens pentru Black Friday, am sfârșit prin a nu cumpără nimic pentru mine. Cred că cel mai mult mi-am dorit câteva rujuri de la Makeup Shop, dar nuanțele alese erau out of stock. Oh, well, data viitoare. Ca să mă „răzbun”, deja fac scouting printre cadourile, seturile și ofertele de Crăciun. Unele au în ele produse care îmi trebuie, altele au produse pe care mi  le doresc. Grele alegeri! 🙂

Tot în Vinerea Neagră am fost la Swimathon, eveniment care mă impresionează de la an la an prin numărul tot mai mare de susținători și prin diversitatea înotătorilor care se implică în acest proiect, de la pompieri și jandarmi, la elevi și la senatori și oameni de afaceri cu ștaif. Anul acesta m-am împărțit între culoare. Am avut o mulțime de prieteni și amici care au înotat zeci de minute și sute de metri pentru cauzele pe care le susțineau. În imagine e Rox, una dintre bloggerițele din Bacău, iar aici puteți citi impresiile ei despre ce înseamnă să faci ture de bazin cu febră 40 și după o noapte de perfuzii. Cam așa de dedicați sunt cei care participă la Swimathon.

swim1

În weekend am pregătit materialele pentru blog, pentru ultima săptămână din noiembrie și am ieșit la o ciocolată caldă cu Adina și Alina, într-n loc care mi-a devenit tare drag pentru priveliștea super, dar mai ales pentru excelenta ciocolata cu ardei iute. Ieșirea noastră s-a transformat și într-o mini ședință foto, cei de la BusinessTime Coffee neavând nimic împotriva rafalelor de blițuri.

cafeameet

Am profitat de Alina și de aparatul ei pentru câteva fotografii la o parte din postările viitoare: un swatch la o ojă și un swatch la o paletă de farduri. Și că veni vorba de palete de farduri, Alina are o Too Faced nou nouță la 80 de lei (! 0.o) la un super blogsale de la ea „din orezărie”, cu o mulțime de bunătăți (din care, recunosc, m-am înfruptat ^^).

IMG_6771 (2)

Deci, ne citim săptămâna viitoare, da? Poate până atunci îmi fac curaj și pentru primul meu makeup look pe blog.

2 gânduri despre &8222;My Week #3.&8221;

  1. adinaseptembriejoi 27 Noiembrie 2015 / 9:52

    Hai cu makeup-ul ca noua ne-a placut si trebuie sa-l postezi!
    Eu zic sa ne facem beauty bloggers headquarter la Business Time Cafe, ca si-asa pare ca ne-am cam mutat acolo cu iesirile saptamanale. 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

