My week #2.

Săptămâna asta a fost prima în care am încercat să-mi impun un anumit ritm de scris pe blog și să mă țin de el. În teorie, nu e greu. În practică, însă….cel mai greu îmi e cu fotografiile.Unu: pentru că nu-s tocmai cea mai pricepută și doi: pentru că atunci când ajung eu acasă de la serviciu  e beznă, iar pozele făcute cu bliț și la lumină de apartament…bleah. Așa că majoritatea pozelor ori la fac pe fugă, dimineața, ori încerc să le fac în avans, din weekend, gândindu-mă cam ce aș vrea să public în săptămâna viitoare.

A fost o săptămână liniștită, în care am încercat să învăț cât mai multe despre produsele de beauty. Încă sunt în căutarea unei creme perfecte, care să se potrivească tenului meu mixt: uscat cu porțiuni normale și cu porțiuni grase 0.o. Prietena mea de pe FB, Marta, mi-a dat o idee excelentă de exfoliere uțoară a feței și a întregului corp: zațul de la cafea. Am amestecat doua linguri de zaț cu o lingură de miere, am exfoliat ușor fața și buzele, clătind la final cu apă călduță.

mascahomemade

Rezultatul a fost nesperat de bun, acele zone uscate, descuamate, curățându-se foarte bine, fără să rămână pete roșii. Cred că o dată pe săptămână ar fi cam mult dacă aș face operațiunea asta, deci cred că o să merg pe varianta de o dată la două săptămâni.

Și dacă tot eram cu punga de cafea în mână, mi-am amintit că am în dulăpiorul de baie un săpun handmade cu cafea și mentă, al cărui scop e tot de exfoliere ușoară. O să-l folosesc la duș, pentru exfoliere corporală și răsfăț. Nu pare să aibă foarte multe fir de cafea, deci nu cred că va fi foarte agresiv.

sapuncafeasimenta

sapunceafasimenta2

Cum domnul soț nu cred că să fie fan al săpunului cu mentă și cafea, lui i-am ales unul special de bărbați, de la Dove. La ăsta nu sunt eu fană. Produsele Dove pentru femei au un miros plăcut, fie că e vorba de săpunuri sau de loțiuni de corp., dar cu aroma săpunului Dove + Care….hmmmm, cred că depinde de gusturi și de simțul olfactiv al fiecăruia.

mendove

Și dacă tot a fost o săptămână caldă, cu mult soare, am folosit numai produse care să-mi aducă aminte de vară, însă pe astea o să vi le arăt într-o postare de săptămâna viitoare. Singurul după care am tânjit, dar am evitat să-l folosesc din cauză de parabeni a fost untul de corp cu mango și nectarine, pe care l-am adorat toată primăvara și jumătate din vară.untdecorp

Din păcate, în weekendul am avut un deja-vu în miez de noapte, cu Breaking News, girofaruri, alertă, zeci de morți și de răniți. La două săptămâni după tragedia din Colectiv, Parisul e în doliu 😦 E unul din orașele mele preferate, după Barcelona și Praga, așa că nu pot decât să #prayforparis.

paris

Voi? Ați avut o săptămână liniștită?

Un gând despre &8222;My week #2.&8221;

Lasă un răspuns

