Mic, minion, small, petite.

Au românii o vorbă că esențele tari se țin în sticluțe mici, iar mie mereu mi-au plăcut produsele mici, delicate, dar eficiente. Sunt ușor de stocat, de cărat în geantă sau…de pierdut 🙂 Din categoria asta, după curățenia de toamnă, mi-au mai rămas câteva produse:

  1. Bene Tint pentru buze și obraji, de la Benefit. Este varianta care a venit într-un set, alături de corector, primer, iluminator și mascara.micutebenefit
  2. Girls meets pearl, iluminatorul lichid de la Benefit de care vă spuneam mai devreme. L-am folosit extrem de rar pentru că are în compoziție cam mult „golden pearls” pentru gustul meu.

    Sursa foto: http://www.hellobeautyblog.com
    Sursa foto: http://www.hellobeautyblog.com
  3. Smoky Lash de la Make Up For Ever, care e de fapt o mostră de mascara. E bun, chiar foarte bun, dacă nu te aștepți să-ți crească gene în plus pentru volum, dar prețul e cam pipărat pentru varianta full. Ultima dată trecea de 150 de lei la Sephora.
  4. Mini pensule de machiaj. De când am descoperit că pentru farduri mai există și altceva decât burețelul ăla care venea în trusele Ruby Rose, pensulele mi se pare un fel de a opta minune a lumii. 🙂 Și nu, niciodată nu poți avea prea multe. În colecția mea se numără și 3 mini pensule de la Sephora: una pentru eyeliner (cam groasă, eu o folosesc pentru sprâncene), una pentru estompat și o „crease brush”. Sunt ușor de mânuit pentru că sunt magnetice și „lipite” ajung cam de dimenisiunea unei pensule normale.pensulamicaeyelinermicutapensulaochimicutapensulacreasemicutepensule
  5. Nyx Xtreme lip cream, în nuanța Candy Land. Are 7 ml și e glossul pe care l-am pierdut prin toate gențile, prin toate gecile și sertarele. A mai avut și un frate în nunța „Buttery nude”, care nu doar că a fost rătăcit prin buzunare, dar a făcut și două băi în mașina de spălat rufe, motiv pentru care am decis să renunț la el. Mai foloseam și o mostră de ruj de la Avon, dar de când am aflat că, pentru piața asiatică, fac teste pe animale, am pus la coș toate produsele lor. 😦toate2
  6. Adevăratele „minioane” ale colecției sunt însă două dermatografe: unul de la Maybelline în nunanța Pastel Rose, pe care folosesc pentru linia de jos a ochiului (chiar face ochii să pară mai mari) și unul de la Lancome. Nu cred că au niciun un vechime, însă le folosesc și le ascut așa de des încât … aproape s-au topit 🙂 Cel de la Lancome e cam cat o monedă de 50 de bani ^^

IMG_6636dermatografcomapratie

Oare sunt singura cu o astfel de „colecție” sau mai există fete ca mine?

Lasă un răspuns

