My week #1

Ca fulgerul a trecut a trecut această săptămână și, odată cu ea, cred că au trecut și ultimele zile cu soare.  De aceea, am început să scot puloversele mai groase. La unele voi renunța și le voi dona celor care au nevoie de ele. Deci,  pachetul de la H&M a fost binevenit: o cămașă de blugi (adăugată în coș după ce am văzut astea) și un pulover, pe care l-am purtat  la întâlnirea cu Alina și Adina.

Și dacă de la întâlnirea cu fetele am plecat cu o minunată paletă BH Cosmetics, nu puteam să nu o încerc. Culorile sunt pigmentate și ușor de blenduit, ceea ce îmi face viața mult mai ușoară dimineața. Mai jos aveți unul dintre look-urile de săptămâna asta. E prețios spus „look”. A fost, mai degrabă, un exercițiu de blending pentru că încă lucrez să îmi perfecționez tehnicile

makeupBH cosmetics

După aproape o lună de când le-am primit și am început să le testez, m-am decis că e momentul să scriu despre produsele cu care am plecat acasă de la întâlnirea bloggerițelor din Bacău. Toate produsele au trecut mai întâi de CTC-ul lui Mooshi, însă primele despre care am scris sunt gelul de duș și loțiunea de corp cu unt de protocale, pe care le-am primit de la Ziaja, alături de multe alte mostre și o scrisoare foarte drăguță.

produse

ziajascrisoare

Și dacă cei de la Ziaja (Face Bucharest) au dat tonul la arome fructate, am păstrat aceeași notă și vineri seară când am prăjiturit live pe instagram brioșe cu banane și ciocolată, după o rețetă a Claudiei Vasilache. Găsiți rețeta executată pas cu pas pe contul meu de Instagram, pe al Alexandrei, pe al Andreei și evident, pe al Claudiei. Sunt foarte ușor de făcut și la fel de ușor de mâncat 🙂

prajitureala

Din păcate, vineri seară s-a împlinit o săptămână de la tragedia din #Colectiv. La 22.30, am închis luminile în casă și am aprins o candelă pentru acei tineri care și-au pierdut viața în chinuri și spaime cumplite. La fel ca mine au făcut probabil alte mii de oameni. Fără să știm, însă, am aprins candelele pentru alte 9 suflete din incendiul de la Colectiv, care s-au stins fulgerător în această Sâmbătă Neagră.

candela

Deja duminică dimineață, mai erau 2 morți :(.  Aproape că îmi e frică să mă mai uit la televizor, ca nu cumva să mai aflu că s-a mai pierdut un rănit. De aceea, o să închid televizorul. Termin de scris postarea pe care am pregătit-o pentru luni, despre produsele aproape consumate, dar care rezistă eroic la mine între produsele de make-up.  Nu mă credeți? Priviți acest ciot de creion deramatograf de la Lancome 🙂 Își face treaba foarte foarte bine în continuare și nu mă încumet să îl arunc.

lancomecreion

Dup cum ziceam, termin postarea, închid televizorul, închid calculatorul, îmi iau ultimele două brioșe, o cană de lapte cu cacao și o carte și mă pun la citit. Voi?

duminica

Lasă un răspuns

