Review: Ziaja Orange Butter.

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, înainte să pun ceva pe faţa şi pe corpul meu, citesc tone de review-uri sau măcar promisiunile de pe etichetă să văd dacă îmi trebuie, dacă ar fi pe gustul meu. Dar tura asta am zis să schimb tactica. Testez şi văd dacă impresiile mele se pupă cu descrierea din catalog/de pe site sau cu promisiunile de pe etichetă.

Ziaja Orange Butter Cream Shower Soap şi Ziaja Orange Butter Body Lotion au venit la pachet, la a treia întâlnire a bloggeriţelor din Bacău. Cantitatea e generoasă: 500 de ml de fiecare, fiind vorba de un „family pack”.Ziaja Orange Butter

Primul încercat a fost gelul de duş care e…delicios! Miroase a portocale, dar nu mirosul ăla de parfum standard de citrice, ci e aroma pe care o simţiţi în nări când desfaceţi portocala. E mirosul ăla de coajă de portocală pusă pe calorifer să parfumeze aerul dintr-o încăpere.

Ambalajul e, pe lângă ochios, şi foarte uşor de mânuit sub duş. Recunosc că am avut un mini şoc când a curs produsul prima oară. Mă aşteptam la orice: un portocaliu transparent, un alb lăptos, dar nu un portocaliu atât de….portocaliu ^^.

Ziaja Orange Butter Shower Soap

Face  multă spumă, chiar dacă puneţi o cantitate mică de produs pe burete. Curăţă bine, fără să usuce pielea. Ritualul e ca după ce mă frec bine bine cu buretele îmbibat în spumă, să mă clătesc şi să mai aplic o dată produsul, dar fără burete, ca pe o cremă de corp, să  las să acţioneze măcar 30 de secunde-1 minut şi apoi să clătesc. În acest fel, mă asigur că aroma de portocală intră bine în piele şi o simt de sub haine chiar şi la interval de o oră după duş.

Dacă vă plac portocalele şi dacă vă place să vă răsfăţaţi, vă recomand acest gel de duş de la Ziaja. Îl găsiţi în unele farmacii (eu l-am văzut la Salofarm, lângă un balsam de buze de cocos de la Ziaja,  pe care l-am trecut imediat pe Wishlist) sau pe siteul celor de la Face Bucharest.

Şi acum pot să vă arăt şi descrierea lor pentru acest gel de duş: „Cremă de duş pe bază de Unt de Portocale. Conferă pielii  vitalitate, prospeţime şi bucurie. Conţine unt de portocale provenit din coaja de portocală. Provitamina B5 şi Untul de Portocale asigură pielii porţia de hidratare. O piele revigorată şi o aromă proaspătă, delicată. NU conţine Parabeni!”

protoingrediente

Părerea mea e că gelul de duş poate fi completat de crema de corp. Din păcate, spre deosebire de gelul de duş, loţiunea de corp conţine parabeni 😦 . Nu cred că e un capăt de lume, sunt sigură că am folosit zeci de produse cu parabeni şi n-am păţit nimic, însă în perioada asta, din cauză de Bebex, sunt paranoia. De aia, loţiunea încă nu am folosit-o. Mă gândesc foarte serios să o dau cadou, aşa cum am primit-o şi eu de la cei de la FaceBucharest. 500 de mililitri de hidratare şi protecţie – aşa cum promit ei –  nu-s de aici de colo şi, chiar dacă nu are aceeaşi culoare super ca gelul de duş, are aceeaşi aromă de coajă de portocală.

portocalabutter

Am probat şi altceva de la ei, fără parabenii clasici (metilparabeni, etilparabeni, propilparabeni, butilparabeni şi isobutilparabeni): Goat’s Milk Body Lotion Moisturing, pentru piele uscată şi normală. E nevoie de o cantitate mică pentru a hidrata o zonă destul de întinsă de piele, se absoarbe repede şi nu mi-a pătat pijamalele (o folosesc seara, după duş). Se pare că îi prieşte pielii mele pentru că nu mi-a dat semnalele de alarmă clasice aka zone iritate sau coşuri. E pe lista mea de cumpărături şi pentru că preţurile par a fi destul de rezonabile: până în 20 de lei.

Goat's Milk Body Lotion Moisturing

Goat's Milk Body Lotion Moisturing

Voi aţi folosit ceva de la ei? Recomandaţi?

4 gânduri despre &8222;Review: Ziaja Orange Butter.&8221;

Lasă un răspuns

