October review and november preview.

Pun acest text mai mult ca un exerciţiu pentru mine. Un exerciţiu care să mă înveţe să scriu şi să postez periodic, să nu mai las ideile scrise doar prin agende sau pe colţuri de post it-uri,  să fac poze din timp şi să se le pun în Media, să scot textele din draft, să le recitesc şi să le dau drumul în lume. Le-o fi citind careva? Habar nu am. Refuz să mă uit la statistici până nu se vor împlini trei luni de prima postare. Nici nu vreau ca dezamăgirea să-mi taie elanul, nici nu vreau ca vreun spike pe acolo să mă facă să îmi iau nasul la purtare 🙂

Deci, începem cu bilanţul pe octombrie:

  • deşi prima postare a fost făcută pe 29 septembrie, consider că octombrie e luna în care am lansat efectiv acest proiect, luna în care am început să mă gândesc serios ce postări pun, cât de dese, cu ce poze.
  • pe 3 octombrie am cunoscut o gaşcă mişto de fete – Bloggeriţe Bacău. Le citesc cu mare drag şi cu o parte din ele ţin legătura dacă nu zilnic, măcar la câteva zile. Am multe de învăţat de la ele, cel puţin pe nişa aceasta de beauty şi life style.
  • a fost nevoie de o curăţenie generală între cosmetice. Multe, deşi dragi mie, au ajuns la coş sigilate sau foarte puţin folosite pentru că nici nu mai ţineam minte în care an le-am cumpărat.
  • drept urmare la punctul de mai sus, trebuie să-mi refac stocurile. Deja am început cu o paletă drăguţă, pe care  am  rezervat-o luna trecută de la o fată şi mai drăguţă.

paletabh2Makeup cu BH Cosmetics

  • şi nu doar la cosmetice trebuie să-mi fac stocuri, ci şi la haine de iarnă şi de primăvară. Nu că-s eu o fashionistă şi vreau ultimele tendinţe, ci pentru că bebex e pe drum 🙂 şi nu mi se mai potriveşte nimic. Până acum, am două noutăţi în garderobă de la H&M Mama: o cămaşă de blugi şi un pulover verde petrol.
  • finalul de lună a fost unul trist din cauza tragediei din Clubul Colectiv 😦 Am lucrat în presă ani de zile şi ştiu ce înseamnă o astfel de ştire: sirenele care te orbesc în noapte, haosul în care nu ştii unde să filmezi fără să încurci,  mirosul de carne arsă, familii care se prăbuşesc sub o durere pe care nu o pot nici înţelege, nici duce, martorii care măsoară timpul altfel decât salvatorii direct implicaţi, adrenalina, zumzetul, speranţa.  Şi mai ştiu că, în ciuda solidarităţii, a omeniei, a mâinilor întinse şi a tonelor de empatie din partea românilor, în ciuda frustrărilor urlate în online şi offline, în ciuda lacrimilor care au curs şiroaie,  autorităţile nu vor înăţa nici de această dată nimic.
#Colectiv. Bacău. Sursă foto: desteptarea.ro
#Colectiv. Bacău. Sursă foto: desteptarea.ro

Ce-mi propun pentru noiembrie? Eh, aici e un fel de exerciţiu, un fel de promisiune pe care mi-o fac nu numai mie, ci şi vouă, celor care citiţi. Aş vrea ca luna asta să:

  • scriu despre câteva produse pe care le-am încercat.
  • învăţ cât mai multe tips and tricks pentru fotografia de produs, astfel încât pozele mele de pe blog să fie cât mai decente.
  • încerc să conving oamenii că dacă scrii despre make-up, nu înseamnă că eşti superficială, arogantă ori îndrăgostită de imaginea ta din oglindă. Şi nici nu eşti pomanagioaică  dacă accepţi produse trimise spre testare. Dacă doar le aştepţi pe alea şi nu cumperi tu nimic pentru a le încerca, pentru a le testa pe toate părţile şi  a le arăta cititoarelor tale rezultatele, atunci da, meriţi eticheta de fripturistă.
  • postez mai des, mai ritmic. Cred că target-ul e de trei postări săptămânale, numai că nu am decis în care zile.
  • să mă decid dacă pun sau nu water mark pe poze.
  • să-mi pun în reader siteurile producătorilor. Sunt sigură că, la cât îs de mică şi nesemnificativă, nu se vor îngrămădi  să mă sufoce cu noutăţi, cu informaţii, cu veşti despre lansări 🙂
  • să „coafez” pagina de Facebook.

Voi, ce planuri aveţi pentru luna asta?

Un gând despre &8222;October review and november preview.&8221;

  1. adinaseptembriejoi 7 Noiembrie 2015 / 6:00

    Eu iti doresc succes in tot ce ti-ai propus pentru noiembrie si de-acum incolo! Puloverul verde ti l-am admirat deja, la fel si paletuta. Ma bucur ca am facut parte din luna ta octombrie… si sper sa ne revedem curand si des, si ritmic… vedem noi la ce zile ne hotaram! :))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

