Gerovital Happiness vs Lioele Dolllish Cera V.

Iubesc BB sau CC-cream-urile din două motive:

  1. Fac mai mult decât să dea puţină culoare tenului: hidratează, calmează, uniformizează.
  2. Sunt perfecte pentru dimineţile/momentele când te lupţi cu timpul (şi pierzi) şi nu ai cum să manevrezi minute în şir pensula sau bureţelul şi să execuţi o aplicare de maestru.

Pe val au fost, în ultima perioadă, CC Creamurile, adică varianta updatată a BB-creamurilor, care aduc, pe lângă Blemish Balm, şi componenta de Corect and Conceal.

Am analizat două produse, la extreme: unul românesc şi accesibil pentru buzunar  şi altul corean şi nu neapărat scump, dar cu preţ peste medie: Gerovital Happiness CC Cream şi Lioele Dollish Cera-V CC Cream.

Gerovital Happiness CC Cream

Lioele Dollish Vera-C CC Cream

De promis promit cam aceleaşi lucruri: hidratare intensă, luminozitate, ten uniform., dar au şi diferenţe care merg dincolo de preţ: puterea de acoperire, rezistenţa în timp, plierea pe nuanţele de ten.

Primele impresii.

Ambele CC-creamuri au ambalaje foarte ochioase, dar funcţionale în ceea ce priveşte dozarea şi igiena. Gerovital Happines arată ca un fond de ten, un pic mai apos. Pentru mine e potrivită nuanţa light, cea cu zmeură. Are un miros plăcut, subtil. Zmeura e o aromă foarte faină, însă mi s-a întâmplat să dau peste parfumuri, creme sau rujuri care miroseau a zmeură atât de puternic şi artificial, încât erau greţoase. Nu e cazul la Gerovital Happines.

Gerovital happiness CC Ccream light

bbcreamgerovital3

Cu Lioele am avut un şoc după ce am apăsat de două ori pe pompiţă. A ieşit o cremă albă, albă. 0.o Groază! Mi-a venit sufletul la loc după ce am început să întind crema pe faţă şi am văzut că încet-încet, albul se preschimbă.

Lioele Dollish Vera-C CC sample

Bun pentru mine, bun pentru oricine?

Deşi ambele CC cream-uri au review-uri extraordinare, thumbs up peste tot şi plouă cu câte 4-5 steluţe din 5, s-ar putea să fiţi dezamăgite. Da, ambele se întind foarte uşor, indiferent de unealta aplicată: pensulă, beauty blender sau degeţele – favoritele mele pentru această operaţiune. Niciuna dintre ele nu se usucă instant pe faţă, astfel încât aveţi timp să întindeţi bine, să reaplicaţi (dacă vreţi), să unifromizaţi. Totuşi, iată ce trebuie să ştiţi ca să ocoliţi dezamăgirea de care ziceam:

Pentru Gerovital Happiness:

  1. Acoperirea e medie spre mică, chiar. Eu una nu aş zice că e un CC Cream, ci un BB Cream, pentru că dacă ai coşuri (noi sau urme de la cele vechi), fără un corector, vor fi tot vizibile.  Dacă vrei doar hidratare, luminozitate şi uniformizare, e perfect!
  2. Producătorul spune că pentru o acoperire mai bună, mai întindeţi un strat. Am întins şi nu rezolvă situaţia, ba mai mult…arată ciudat şi e mai greu de uniformizat, de întins corespunzător.
  3. Dacă nu aveţi un ten pe care să-l fi exfoliat înainte şi dacă nu aveţi răbdarea să aplicaţi corect, s-ar putea să vedeţi în oglindă nişte pete 😦 .
  4. N-am găsit nimic scris pe cutie desper SPF, deci trag concluzia că nu are.

Există şi plusuri:

  1. Intră bine în piele şi nu se transferă pe ecranul telefonului mobil, ceea ce pentru mine e un mega giga extra plus. Şi nu se ia nici pe gulerul de la geacă.
  2. Nu are neapărat nevoie de pudră pentru fixare, aşa că dacă nu eşti fană a pulberii-minune, vei fi foarte mulţumită.
  3. Hidratează foarte bine. Am avut emoţii pentru că la schimbarea între sezoane pielea mea o ia razna, se ususcă, se cojeşte. Iar acum, din cauza hormonilor de sarcină, situaţia e şi mai critică. Gerovital Happiness a făcut faţă cu brio, mi-a calmat zonele uscate şi nu lăsat peliculă grasă pe  -puţinele rămase – zone de ten normal.
  4. Se potriveşte foarte bine subtonurilor calde şi neutre (adică majorităţii populaţiei, conform studiilor).
  5. Dacă ar avea un pic de SPF, l-aş purta în portfard şi vara şi iarna.

Pentru Lioele Dollish Vera C CC-Cream:

  1. NU e potrivită pentru tenurile cu subtonuri calde, iar cei de la Makeup Shop, care vând crema, specifică acest lucru. Dacă aveţi subtonuri reci, atunci o să vă îndrăgostiţi.
  2. Fără pudră….viaţa e pustiu 🙂 Dincolo de glumă, dacă nu aplicaţi pudră şi aveţi tenul gras, Lioele nu va rezista mult. Dacă  nu aplicaţi pudră şi aveţi ten normal, sub razele soarelui sau la lumina artificială puternică (gen neoane) o să arătaţi ciudăţel. Nu ca şi cum aţi fi date cu untură, dar…prea luminoase.  Îmi place acel efect de „dewy” vorba englezului, dar nu în exces.
  3. Cu pudră sau fără pudră, crema ajunge uşor pe ecranul telefonului mobil, pe eşarfă sau pe gulerul de la geacă.

Şi acum, de bine 🙂 :

  1. Are SPF 34, ceea ce e foarte important pentru sănătatea tenului, indiferent de vârstă.
  2. Putere mare de acoperire (chiar foarte mare faţă de CC cream-urile cu care eram obişnuită). Ascunde coşuri şi urme de la coşuri vechi, roşeaţă, capilare sparte. Ajută la estomparea culorii ăleia nasoale de sub ochi. Big thumb up!
  3. Se aplică foarte uşor, indiferent dacă folosiţi pensulă, burete sau degetele.
  4. Se adaptează diferitelor subtonuri ale pielii, atâta timp cât vorbim de subtonuri reci.
  5. Rezistă 6 ore +, deci nu prea are nevoie de reaplicare.
  6. Excelent pentru toate tipurile ten, indiferent de anotimp.

Gerovital vs Lioele

COMPARATIE2

Halatul? Cât e halatul?

Gerovital Happiness are un preţ accesibil, iar tubul o să îmi ajungă lejer trei luni. Poate fi achiziţionată din farmacii, hyper şi supermarketuri. Ştiu că preţurile diferă de la magazin la magazin, variind în jur de 18-20 de lei. În Cora (cel puţin în Bacău) e la reducere: 14 lei. Eu zic că e un raport calitate preţ excelent şi ar fi păcat să nu încercaţi Gerovital Happines CC Cream. Dacă nu vi se potriveşte, la preţul ăsta, nu o să vă doară sufletul să faceţi crema cadou unei prietene dragi.

Pentru Lioele Dollish CC Cream, singruul frunizor de care ştiu eu e MakeupShop România. Preţul era de 70-72 de lei, mult mai mare faţă de produse asemănătoare, genul drogherie: Nivea, Elmiplant, L’Oreal etc. Totuşi, vorba românului cu „dai un ban dar stai în faţă” se aplică 🙂 Cred că sunt norocoasă că nu arată ciudat pe tenul meu, care are o combinaţie ciudată de subton rece cu neutru 0.o

Dacă ar fi să aleg între ele? Nu cred că aş putea. Cred că depinde de nevoile fiecăreia, dacă ai sau nu urme de acoperit pe faţă (coşuri, pete, cearcăne etc), de nuanţa pielii, de cât de mult ai avut şi ai grijă de tenul tău, de cât de mult contează un SPF atunci când îţi alegi produsele pentru faţă. Şi, de ce să nu recunoaştem, contează şi cât eşti dispusă să scoţi din portofel.

5 gânduri despre &8222;Gerovital Happiness vs Lioele Dolllish Cera V.&8221;

  1. Andra Malin 31 Octombrie 2015 / 20:59

    Niciodata nu am folosit CC Cream-ul Gerovital, tocmai pentru ca mi s-a parut ca a fost o avalansa de bloggerite multumite. Rar, dar rar, am vazut sa spuna ceva rau de el. Tot ce ai scris tu in articol, ma asteptam si eu sa se intample ( sa nu acopere bine si sa nu faca vreo diferenta). CC Cream-ul de la Lioele in schimb imi face cu ochiul 🙂

    Apreciază

    • glamourkay 31 Octombrie 2015 / 21:11

      🙂 numai să ai grijă să te încadrezi în ceea ce privește subtonul pielii tale: rece sau macar neutru.

      Apreciază

  2. adinaseptembriejoi 7 Noiembrie 2015 / 5:31

    Cand am vazut titlul, m-am repezit sa citesc pentru ca am si eu CC Cream-ul Gerovital si Lioele Dollish in varianta Veil Vita. Si despre ce ai scris tu, eu zic asa: in primul rand, nu te baza pe SPF-urile din astfel de produse, mai ales acum, cu sarcina, sa nu te trezesti cu minunatie de melasma de care mai scapi foarte greu. Indiferent ce SPF scrie pe ambalaj, eu folosesc si iti recomand sa folosesti si tu o crema pentru protectie solara, peste care sa vii cu SPF din fond de ten, extra.
    Legat de produse, subscriu la ce ai scris despre Gerovital, e foarte ok daca stii la ce sa te astepti si ai nevoie de putina acoperire. Dollish al meu e si mai infricosator, e gri-verde cand il scoti din tub si ma asteptam sa se vada roz pe ten, dar pe cuvantul meu ca s-ar putea sa fie produsul cu cea mai apropiata nuanta de pielea mea! Cand ma demachiez, efectiv nu se vad diferente de culoare! Nu zic mai multe, urmeaza review si vreau sa te momesc pe blog! 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • glamourkay 7 Noiembrie 2015 / 7:26

      Recomanzi ceva cu SPF mare, dar pt ten mixt ciudat? Adica nu gras cu normal, ci normal spre gras cu uscat spre iritat? ^^ abia astept sa citesc de Veil Vita!

      Apreciază

      • adinaseptembriejoi 7 Noiembrie 2015 / 8:15

        Eu folosesc Kiss My Face cu SPF 30, mi se pare suficient pentru perioada asta. E o crema hidratanta (deci buna pentru portiunile uscate), dar nu grasa (deci nu imbacseste pielea cu exces de sebum), cam cea mai potrivita pentru ten mixt din cate am incercat eu si e in jur de 40 de lei. Defectul ei? Se gaseste pe Iherb. Dar eu zic ca merita, o comanzi si stai cateva luni fara grija.

        Apreciază

Lasă un răspuns

